Politica de livrare și retur a produselor comandate pe Cadeo.ro

Costuri de livrare standard & transport gratuit

Costul de livrare pentru București și în țară este calculat de furnizorul de servicii de curierat în funcție de adresa destinatarului. 

Livrarea produselor se face gratuit pentru comenzi a căror valoare depășește 250 RON. Livrările gratuite ce îndeplinesc aceste condiții se fac pe teritoriul României.

Condiții de livrare

Produsele comandate vor fi livrate la la adresa comunicată de Client în maxim 7 zile lucrătoare de la momentul finalizării comenzii. În cazul în care apar condiții meteo nefavorabile sau în timpul perioadelor aglomerate din an (Black Friday, sărbători) termenul de livrare se poate prelungi până la 30 de zile. În funcție de disponibilitatea stocului, Cadeo poate prelungi timpul de livrare pentru anumite categorii de produse.

În cazul în care un Client plasează o comandă într-o zi de weekend (sâmbătă și duminică) sau în zile libere de sărbători legale, Cadeo va pregăti comanda pentru livrare în următoarea zi lucrătoare. Orice produs comandat va fi transportat în condiții optime și va fi însoțit de factură. 

La primirea coletului din partea curierului, Clientul are obligația să verifice integritatea ambalajului. De asemenea, acesta trebuie să verifice dacă produsele livrate corespund cu cele comandate și sunt însoțite de factura fiscale. Produsele comandate de pe cadeo.ro vor fi livrate în ambalajul original, așa cum a fost împachetat de către producător.

Orice produs comandat de pe cadeo.ro va fi livrat doar dacă acesta este în stoc la data acceptării/confirmării comenzii. SC Comfort Factory SRL nu poate garanta dacă toate produsele prezentate sunt disponibile în stocul furnizorului, dar face eforturi pentru a oferi Clienților disponibilitate a produselor cât mai repede posibil.

În cazul în care apar diverși factori obiectivi pentru care Cadeo nu este responsabil precum sărbătorile legale, perioade aglomerate, condiții meteo nefavorabile, atunci termenul de livrare se pot modifica. De asemenea, în cazul unor probleme tehnice ce nu țin de voința vânzătorului, un reprezentant al SC Comfort Factory SRL va contacta Clientul și îl va informa despre noua dată de livrare la care va putea transmite produsul. În funcție de acceptul sau refuzul Clientului asupra noului termen de livrare, comanda va fi confirmată și predată curierului sau anulată.

Condiții de retur

Conform OUT 34/2014, Clientul are dreptul a se retrage dintr-un contract de vânzare la distanță sau în afara spațiilor comerciale în maxim 14 zile de la primirea comenzii, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și a suporta costuri suplimentare, altele decât cele legate de livrarea produselor. Clienții care au personalitate juridicaă sau PFA nu beneficiază de acest drept menționat în art. 9 al OUG 34/2014.

În cazul în care respectă termenul de maxim 14 zile de la data primirii comenzii, Clientul poate transmite o solicitare de a returna prousele sau să solicite schimbarea cu un alt produs. Cadeo va returna suma aferentă prețului produselor comandate, fără a include orice taxă legată de livrare.

Clientul este responsabil pentru plata transportului pentru returnarea produselor comandate. Pentru a fi acceptate pentru returnare, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate. De asemenea, acestea trebuie însoțite de factura inițială de achiziție. În plus, produsele returnate trebuie livrate cu eticheta originală și să includă accesoriile cu care au fost livrate, dacă este cazul. Cadeo va accepta doar returnarea produselor dacă acestea nu au urme de utilizare și urme vizibile de deteriorare, ambalajul nu trebuie să fie deteriorat, să nu existe zgârieturi, să nu aibă sigiliul rupt sau deteriorat, iar Clientul să nu fi intervenit în mod neautorizat care nu respectă indicațiile producătorului (de exemplu în cazul aparaturii electrice).

Dacă un produs comandat de pe website-ul cadeo.ro a fost inițial însoțit de un cadou din partea furnizorului, atunci Clientul are obligația de a returna și cadoul. 

Conform art. 14 din OUG 34/2014, Clientul este responsabil de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Cu toate acestea, diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru Client în a-și exercita dreptul de retragere. În consecință, în cazul în care Clientul returnează un produs într-o stare ce determină diminuarea valorii acestuia, Cadeo își rezervă dreptul de a scădea o parte din suma returnată Clientului, făcând dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit față de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În conformitate cu art. 16 din OUG 34/2014, produsele care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății/din motive de igienă sau care au fost desigilate de Client vor fi exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. De asemenea, nu pot fi returnate produsele care au fost personalizate conform cerințelor Clientului.

În cazul în care un produs este acceptat pentru returnare, atunci Cadeo va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, mai puțin costurile de transport sau de ramburs. Rambursarea va fi efectuată în maxim 14 zile de la data la care Cadeo este informat de decizia de retragere din contract a Clientului, în conformitate cu art. 11 din OUG 34/2014. Rambursarea sumelor plătite se va face în baza formularului de retur în care Clientul va completa detaliile legate de starea produsului și datele referitoare la contul bancar al titularului.

Cadeo își rezervă dreptul de a întârzia rambursarea sumelor până când produsele returnate sunt recepționate și verificate de Cadeo că îndeplinesc condițiile de retur. În cazul în care un produs nu îndeplinește condițiile menționate în politica de retur a companiei, atunci Cadeo poate refuza returul. 

Detalii imporrtante referitoare la returnarea produselor

În conformitate cu prevederile art. 11 din OUG 34/2014, înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul poate informa Cadeo despre intenția sa de a se retrage din contract. Clientul poate transmite solicitarea de returnare alegând una dintre variantele de mai jos: 

– prin formularul de retragere disponibil pe website-ul cadeo.ro

– de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract.

Procesul de returnare a produselor comandate pe website-ul cadeo.ro trebuie să urmeze pașii de mai jos:

  1. Clientul va returna produsele comandate doar dacă îndeplinește condițiile de returnare impuse de Vânzător;
  2. Clientul completează formularul de retur disponibil pe website-ul cadeo.ro. 

De asemenea, Clientul poate opta pentru transmiterea unei cereri de retragere din contract neechivocă la adresa de email: contact@cadeo.ro. În cazul în care Clientul folosește această opțiune, acesta trebuie să includă și adresa sa de email pentru a i se transmite confirmarea de primire a cererii de retragere

  1. Clientul va contacta SC Comfort Factory SRL pe email: contact@cadeo.ro sau la numărul de telefon +40 769 268 075 pentru a confirma returul produselor și a primi un număr de retur
  2. Clientul are obligația de a ambala corespunzător produsele pentru a le feri de șocuri în timpul transportului. Produsele care nu corespund condițiilor de returnare menționate în prezenta politică pot fi refuzate la retur de către Cadeo.
  3. Clientul returnează produsele la sediul furnizorului, respectiv strada Progresului 102-108 spațiul AD4, Sct 5 Bucuresti, folosind serviciul de curierat rapid. Clientul este responsabil pentru achitarea costurilor de livrare.
  4. Cadeo evaluează produsele returnate și va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, mai puțin costurile de transport sau de ramburs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului, în conformitate cu art. 11 din OUG 34/2014.
  5. Cadeo își rezervă dreptul de a întârzia rambursarea sumelor până când produsele returnate sunt recepționate și verificate de Cadeo că îndeplinesc condițiile de retur. În cazul în care un produs nu îndeplinește condițiile menționate în politica de retur a companiei, atunci Cadeo poate refuza returul. 
  6. În cazul în care Clientul solicită înlocuirea produsului returnat cu un altul, Cadeo îl va expedia în cel mai scurt timp posibil, în baza stocului disponibil.